קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

מוס שוקולד הל כתום

מוס שוקולד הל כתום
המתכון אורנג'הל מוס שוקולד יכול להתבצע כ 1 שעה ו 5 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. יש קינוח זה 121 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 65 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. זה הובא לך על ידי הו הירקות שלי. אם יש לכם הל טחון, אבקת קקאו, גרידת תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שוקולד, קפה, הל ומוס קינמון, מבשלים את הספר: מוס שוקולד עם זרעי הל, ו אתגר אופים נועז: שעועית וניל וכתום דם פנה קוטה עם רוטב קרמל אולספיס כתום ופלורנטיני שוקולד מריר אגוזי לוז תפוזים (ללא גלוטן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים חתיכות בר שוקולד בקערה בטוחה במיקרוגל ומיקרוגל במרווחים של 20 שניות עד מומס (ערבוב אחרי כל מרווח). אתה יכול להשתמש בדוד כפול במקום אם אתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
חטיף שוקולדחטיף שוקולד
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
שלב טופו ומיץ תפוזים בבלנדר או מעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
כגון Butterfinger, קצוץ גסכגון Butterfinger, קצוץ גס
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
הוסף את שאר החומרים ואת התהליך עד בשילוב היטב. צ ' יל במקרר במשך 1 שעה לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

מוס שוקולד עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקאטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "