קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

מחבת סלמון צרוב עם סלט שעועית ירוקה

מחבת סלמון צרוב עם סלט שעועית ירוקה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון צרוב מחבת עם סלט שעועית ירוקה. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 469 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. לכו לחנות ותביאו את התיבול של אדובו, עלי כוסברה, שמן זרעי ענבים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב לימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח גרניטה כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -45 דקות. נסו סלמון קלוי טריאקי עם תפוזים, תפוחי אדמה Fingerling ו Haricots Vert, סלט שעועית ירוקה, ו סלט שעועית ירוקה עם קרם כמהין (מתכונים דומים).

הוראות

1
ראשית blanch את הפחיות haricots במים רותחים מומלחים עד אל דנטה (או מבושל לטעמך). ברגע שזה נעשה, לנקז את השעועית לתוך מסננת או מסננת ואז הם צריכים להיות בהלם על ידי הטבלת מסננת של שעועית לתוך קערה מחכה של מי קרח כדי לעצור את תהליך הבישול, אשר גם יעזור להם לשמור על צבע נהדר.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
מיםמים
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מסננתמסננת
קערהקערה
2
לנקז ולהניח בצד במקרר עד הצורך.
3
מניחים 1 של לימונים בקערה קטנה מיקרוגל בטוח ומיקרוגל אותו עד שמנים אתריים בעור משתחררים. לימונים אלה יהיו חמים מגיע מהמיקרו, כך שאתה יכול לתת להם להתקרר לפני לסחוט אותם. הפעל את הבלנדר ודרך צינור ההזנה, להוסיף את הרוזמרין, טרגון, כוסברה, חרדל קרקע אבן, חומץ יין אורז, וג ' ינג ' ר טרי, להתמזג יחד עד משחה חלקה נוצרה. בשלב זה הלימונים צריכים להיות מגניבים מספיק כדי לסחוט. עם הכוח על, להוסיף את מיץ הסיד דרך בלנדר להאכיל צינור, ולאחר מכן לאט מאוד להוסיף את השמן והמים עד התערובת מתעבה והוא יכול לצפות את החלק האחורי של כף. התאימו את התיבול במלח ופלפל. מניחים בצד במקרר עד הצורך. (כאשר מקורר, הרוטב צריך להיות דומה למשהו כמו מיונז.)
מרכיבים שתצטרך
חרדל קרקע אבןחרדל קרקע אבן
חומץ אורזחומץ אורז
מלח ופלפלמלח ופלפל
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
רוזמריןרוזמרין
טרגוןטרגון
לייםליים
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
שמור חלק מהרוטב לטפטף על הצלחת מאוחר יותר. לאחר מכן, מערבבים את השעועית, העגבניות והבצל עם הרוטב (התאמת הסכום להעדפה שלך) ומקררים רק כמה שעות. (לא לערבב רחוק מדי קדימה, כי מרכיבי הסלט ידממו ויהיה לך רוטב נוזלי מאוד).
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
5
מחממים מחבת סאוט גדולה או מחבת כבדה במשך כ 3 דקות מעל חום גבוה. מתבלים את פילה הסלמון עם הבחירה של תיבול.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיף את השמן בזהירות, קצת בכל פעם, למחבת מערבלת אותו סביב כדי מעיל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים את הסלמון, צד הבשר למטה, ולהשאיר ללא פגע במשך כ 3 דקות. (לא לנער את המחבת! אתם מנסים לגרום לסוכרים הטבעיים של הדג לעלות לפני השטח בתהליך ההשחמה הזה.) לאחר כ 3 דקות, להשתמש מרית להפוך את הדגים מעל ומבשלים את הצד השני. הדג יבשל במהירות, אם כי זמן הבישול ישתנה בהתאם לעובי הפילה. אל תבשל אותו יתר על המידה. כאשר אתה נוגע בבשר וזה קופץ בחזרה, זה נעשה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
8
הסר את הדג לצלחת ולתת לו לנוח במשך כמה דקות. זמן מנוחה זה חשוב מאוד; זה יאפשר את המיצים לזרום בחזרה לתוך הדגים. (אל תדאג, זה לא יתקרר!)
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.