קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

מטבל בקר צרפתי

מטבל בקר צרפתי
מתכון בקר מטבל צרפתי מוכן בערך 8 שעות ו-15 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה אחת מכילה 222 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו את מאכלי הקיץ, פלפל, רוזמרין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו מטבל בצל צרפתי # SundaySupper, פלפל מצופה טנדרלוין בקר על עגבניות בקר עם גבינת עיזים, בצל מטוגן צרפתי ורוטב חומץ בלסמי, ו מטבל בקר צרפתי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות ברון דה שארטר בורדו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.