קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מטבל יוגורט אננס

מטבל יוגורט אננס
מטבל יוגורט אננס הוא מנה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . מתאים ל-24 ומחירו 29 סנט למנה מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 44 קלוריות . אם יש לכם אננס, יוגורט, Splenda® ללא ממתיק קלוריות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-5 דקות . עם ציון של 12% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: פרפי יוגורט אננס , יוגורט קוקוס אננס , ועוגת יוגורט אננס הפוך .

הוראות

1
מעבדים גבינת שמנת, יוגורט, אננס וממתיק מגורען SPLENDA® במעבד מזון או בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה, מפסיקים לגרד את הצדדים. כף לתוך כלי הגשה; לכסות ולקרר.
מרכיבים שתצטרך
2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ממתיקממתיק
SplendaSplenda
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
כגון Butterfinger, קצוץ גסכגון Butterfinger, קצוץ גס
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים עם מגוון פירות טריים.
מרכיבים שתצטרך
פירות טרייםפירות טריים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת למטבל יוגורט. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV ONEHOPE Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
NV ONEHOPE ברוט
NV ONEHOPE ברוט
ONEHOPE קליפורניה ברוט שמפניה יין מבעבע בצבע בהיר ומציג ניחוחות של תפוח ירוק טרי ונקטרינה עם רמז של לחם אפוי טרי. פרי טרי, פריך ומסקרן המזכיר אפרסק עסיסי, פירות יער מתוקים ואגס נשארים על הצלחת, ומסיימים עם בועות קרמיות ומרעננות. ניתן לשלב את היין המבעבע ברוט עם מתאבנים, פירות ים, סושי כמו גם מגוון רחב של קינוחים וגבינות.