קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מטבל עוף צמחוני באפלו

מטבל עוף צמחוני באפלו
מטבל עוף צמחוני עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. מתאים ל-16 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 286 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. 460 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. לך לחנות ותביא גבינת שמנת מוקטנת, רוטב כנפי באפלו, תערובת גבינת ג'ק קולבי-מונטריי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 29%. נסו מטבל עוף באפלו, 5-מרכיב באפלו עוף אפוי חומוס מטבל, ו עוטפת עוף באפלו צמחונית מהירה וקלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את רצועות העוף הצמחוניות לקוביות, גבינת שמנת, רוטב ראנץ ' ורוטב כנף באפלו לתוך סיר איטי. מבשלים נמוך, ערבוב מדי פעם, עד הגבינה נמסה לטבול חם, 1 עד 2 שעות. מערבבים בגבינה גרוסה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב באפלורוטב באפלו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)
רוטב ראנץרוטב ראנץ
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS