קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מיסו - שפשף את טורקיה עם רוטב טורקיה

מיסו - שפשף את טורקיה עם רוטב טורקיה
מיסו שפשף את טורקיה עם רוטב טורקיה יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 224 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך בשר הודו, מיסו, חמאה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו רוזמרין הדרים מיסו-שפשף טורקיה, Spice-שפשף טורקיה עם רוטב קוניאק, ו הודו צלוי מרווה עם רוטב לימון-ביי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף ולקצוץ רבע בצל 1, ואז דופק במעבד מזון עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מיסו ופרה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף 1/2 מקל ריכך חמאה ו 1/2 כפית פלפל ופירה עד בשילוב (תערובת יופיע מקושקש).
מרכיבים שתצטרך
4
לשים מתלה תנור בעמדה הנמוכה ביותר ולחמם תנור ל 350 ° F.
5
יש לשטוף את טורקיה מבפנים ומבחוץ, ולאחר מכן לטפוח יבש. עבודה מקצה חלל גדול, בעדינות להפעיל את האצבעות בין העור לבין בשר השד כדי לשחרר את העור, להיזהר לא לקרוע את העור. לדחוף חמאת מיסו מתחת לעור, כולל ירכיים ומקלות תיפוף, ועור עיסוי מבחוץ כדי להפיץ miso באופן שווה (ראה מחברת המטבח, עמוד 230).
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים חלל גדול עם מלח ונותר 1/2 כפית פלפל. מקפלים עור צוואר מתחת לגוף ומאובטחים עם מרים מתכת או שיפודים, ואז דברים חלל גדול עם הנותרים 3 רבעי בצל. לקשור מקלות תיפוף יחד עם חוט טאק כנפיים מתחת לגוף.
מרכיבים שתצטרך
7
שים הודו על מתלה במחבת צלייה וצלי 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
ממיסים הנותרים 1/2 מקל ריכך חמאה ומברשת מעל טורקיה, ולאחר מכן להוסיף מים (1 כוס) למחבת צלייה. אוהל טורקיה עם רדיד וצלוי, צולה כל 30 דקות והוספת מים יותר למחבת במידת הצורך, עד מדחום מוכנס לתוך חלק בשרני של הירך (לא לגעת עצם) רושם 77°, 2 עד 2 1/2 שעות יותר (זמן קלייה הכולל: 2 1/2 עד 3 שעות).
מרכיבים שתצטרך
9
הסר רדיד במשך 30 הדקות האחרונות של צלייה אם טורקיה היא חיוורת.
מרכיבים שתצטרך
10
להעביר את טורקיה מגש (מחבת צלייה מילואים) ולתת לעמוד, מכוסה באופן רופף, 25 דקות (הטמפרטורה תעלה ל 82° בעוד טורקיה עומדת).
מרכיבים שתצטרך
11
הסר מרים מטורקיה.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים מיצי מחבת דרך מסננת בסדר רשת לתוך אמצעי זכוכית 2 ליטר, ואז לרפרף ושומן מילואים. (אם יש פחות מ 1/2 כוס שומן, להוסיף מספיק חמאה מומסת בסך הכל 1/2 כוס.)
מרכיבים שתצטרך
13
יוצקים מיצי פאן 8 כוסות טורקיה מלאי לתוך סיר 3 ליטר ולהביא לרתיחה. מחבת צלייה בפישוק רגליים על פני 2 מבערים, ולאחר מכן להוסיף מלאי טורקיה כוס הנותרים deglaze מחבת צלייה על ידי רותחים על חום גבוה בינוני, ערבוב וגירוד את ביטים חומים, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
14
יוצקים דרך מסננת לתוך מלאי שנותר ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
15
לבשל קמח 1/2 כוס שמורות שומן בסיר כבד 4 ליטר מעל חום נמוך בינוני, לטאטא, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
מוסיפים תערובת חמה בזרם מהיר, מקציפים כל הזמן כדי למנוע גושים, ואז מבשלים, מקציפים מדי פעם, עד שהרוטב מתעבה, כ -10 דקות. מערבבים בכל מיצי טורקיה שנצברו על מגש ורוטב העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1
* חמאת מיסו יכולה להתבצע 4 ימים קדימה ומקורר, מכוסה. לרכך בטמפרטורת החדר לפני השימוש.* חמאת מיסו ניתן לדחוף מתחת לעור טורקיה 1 יום קדימה; ציפור צוננת על מתלה במחבת צלייה, מכוסה בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך