קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

מלית לחם תירס מיושנת

מלית לחם תירס מיושנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל מילוי לחם תירס מיושן. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון נטול לקטוז וצמחוני יש 572 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. אם יש לכם סלרי, שיטאקים, פקאנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכונים דומים: לחם תירס מיושן, רוטב לחם תירס מיושן, ו לחם תירס מיושן ללא גלוטן.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 355 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה גדולה. שים מרכיבים מעורבים במחבת כיכר 9 על 4 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
4
אופים במשך 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם תירס מתפוררלחם תירס מתפורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים1דאשאבקת כמוןאבקת כמון1דאשבצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם11 קילו קישואים,קמח, אופציונליקמח, אופציונלי1דאשהל קרקעהל קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואצימוקים, אופציונליצימוקים, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2(חוֹרֶף)מרווה מתפוררתמרווה מתפוררת1(יכול להיות או להרחיק)מלח / פלפל קאייןמלח / פלפל קאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיטאקים קצוציםשיטאקים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרוטונים קלויים; השתמש לחם שאור יום ישןקרוטונים קלויים; השתמש לחם שאור יום ישן11 קילו קישואים,טימין קצוץטימין קצוץ1דאשאבקת כורכוםאבקת כורכום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת ללחם תירס. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.