קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

מנגו ברביקיו-דג חרב בגריל

מנגו ברביקיו-דג חרב בגריל
המתכון מנגו BBQ ' d-דג חרב בגריל מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 45 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 795 קלוריות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב מנגו ברביקיו, זרעי כמון טחון, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. וזה טוב. נסו דג חרב צרוב עם סלסה מנגו, עוף בגריל איטלקי ברביקיו, ו טאקו דג חרב מושחר w / סלסה אבוקדו מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר כבד גדול מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן והבצל ומערבבים. ואז לתת את הבצל caramelize, בלי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השום ומערבבים בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את כל המרכיבים הנותרים רוטב ברביקיו, מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים במשך 50 עד 60 דקות, ערבוב מדי פעם, עד שיש לך קצת מעל רוטב 3 כוסות. השאירו chunky או מחית בבלנדר או מעבד מזון. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
4
הסר את סטייקים swordfish מהמקרר ולתת לשבת במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר לפני בישול אותם.
מרכיבים שתצטרך
סטייק דג חרבסטייק דג חרב
5
הכינו גריל חיצוני לצלייה מעל חום בינוני גבוה או מחממים מחבת גריל מעל חום בינוני גבוה. גריל סטייקים דג חרב במשך 3 עד 4 דקות בצד הראשון ו 2 עד 3 דקות בצד השני, עד השחמה בצד החיצוני מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
סטייק דג חרבסטייק דג חרב
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
6
מעבירים לצלחות חמות ומגישים בכפית חלק מרוטב מנגו מנגל סביב הדגים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מנגומנגו
דגיםדגים
7
מהמטבח שלי בקי ווסט: מתכונים וסיפורים של נורמן ואן אייקן וג ' סטין ואן אייקן. © 2012 text by Norman Van Aken; photographs © 2012 by Penny De Los Santos. פורסם ב-2012 על ידי Kyle Books.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב מנגו ברביקיורוטב מנגו ברביקיו397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף קלופות, קצוץעגבניות שזיף קלופות, קצוץ11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(חוֹרֶף)טרי קלוי זרעי כמון טחוןטרי קלוי זרעי כמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל קריאולי או דיז'וןחרדל קריאולי או דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1(חוֹרֶף)פפריקה חמה הונגריתפפריקה חמה הונגרית1מנגו, מקולף ופרוס, לקישוטמנגו, מקולף ופרוס, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)שמן זית טהורשמן זית טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1largesבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים דג חרב, גזוזסטייקים דג חרב, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.