קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

מסעדה איטלקית בסגנון ההלבשה

מסעדה איטלקית בסגנון ההלבשה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים,אז נסו להתלבש בסגנון מסעדה איטלקי. מתאים ל-6 ומחירו 64 סנט למנה מנות. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 172 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. מתכון זה מכלמתכונים יש 5 אוהדים. אם יש לכם סירופ תירס, גבינת רומנו, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 5 דקות. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו מסעדה איטלקית עוף, דאל פריי / איך להכין סגנון מסעדה דאל פריי, ו סלסה בסגנון מסעדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר שלבו את החומץ, המים, השמן, סירופ התירס, הגבינה, הפקטין, המלח, מיץ הלימון, השום, הפטרוזיליה, פתיתי הפלפל האדום והאורגנו. מערבבים במשך 30 שניות ומקררים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לימוןמיץ לימון
סירופ תירססירופ תירס
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
גבינהגבינה
שוםשום
פקטיןפקטין
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. מזיי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
מאזי פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
רובי אדום עם ניואנסים סגולים. ניחוחות בהירים של דובדבנים טריים מתערבבים עם הערות של טימין וניואנסים מעושנים עדינים. מורכב ואלגנטי, עם טעמים של פירות אדומים בשלים וחומציות נעימה. בסדר ומאוזן היטב, עם גימור ארוך.