קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מקרונים

מקרונים
מקרונים יכולים להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 99 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 37 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 27 דקות. לכו לחנות ואספו חלבונים, סוכר, קוקוס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 14%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: מקרונים, מקרוני דובדבן, ו מקרוני קוקוס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית עם נייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מקציפים יחד את החלבונים עם המלח בקערה קטנה עד שהוא יוצר פסגות רכות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הסוכר 1 כף בכל פעם תוך המשך הקצפה במהירות גבוהה עד שנוצרות פסגות נוקשות. המשך להכות עד מבריק. מקפלים את הקוקוס לתערובת הביצים. זרוק תערובת על ידי כפית על גיליון מוכן, המרווח על 2 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
סוכרסוכר
ביצהביצה
4
אופים בתנור שחומם מראש כ -12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב מקרונים עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי בלה גרייס גפן זינפנדל העתיקה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
בלה גרייס כרמים ישן גפן זינפנדל
בלה גרייס כרמים ישן גפן זינפנדל
זינפנדל הגפן הישן משנת 2012, יין אדום ארגמן, נפתח בדובדבן כהה, טבק וטאנינים עדינים. טעמי אמצע החיך של תבלין חג ואגוז מוסקט מתפתחים יחד עם פטל בשל. הגימור נעים ומעט מעושן עם תווים קלים של פלפל שחור. זוג עם בשרים אדומים, תבשילים לבביים ושוקולדים, או עם אדם אהוב מול האש.