קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מרק אסיאתי עם שרימפס עלום, צדפות, ואטריות סובה

מרק אסיאתי עם שרימפס עלום, צדפות, ואטריות סובה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל מרק אסיאתי עם שרימפס עלום, צדפות, ו Soba אטריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 176 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 23 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לך פטריות שיטאקה, צדפות ים, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: אטריות סובה שרימפס אסיאתיות עם ירקות, האתגר העיקרי: Barramundi בגריל עם שרימפס Suteed ווסאבי צדפות מרק אסיאתי, ו אטריות סובה עם מרק מיסו.

מרכיבים

3ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרכרוב ירוק, לחתוך לשניים, ולאחר מכן לחתוך לרוחב לרצועות 1/4 אינץכרוב ירוק, לחתוך לשניים, ולאחר מכן לחתוך לרוחב לרצועות 1/4 אינץ2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות סובה מיובשות או כוסמתאטריות סובה מיובשות או כוסמת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי2(חוֹרֶף)רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1חבורה(על 6) בצל ירוק, ירוקים ולבנים מופרדים, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ(על 6) בצל ירוק, ירוקים ולבנים מופרדים, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, שרירים הוסרו, כל חתך במחצית לרוחבצדפות ים, שרירים הוסרו, כל חתך במחצית לרוחב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, גבעולים מושלכים, כובעים חתוכים לפרוסות 1/4 אינץפטריות שיטאקה, גבעולים מושלכים, כובעים חתוכים לפרוסות 1/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, זנבות נשארו בשרימפס, קלופים, זנבות נשארו ב170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרואפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים פרוסיםערמוני מים פרוסים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.