קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

מרק יום השנה

מרק יום השנה
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן ופסקאטריאן מתכונים לרפרטואר שלך, מרק יום השנה עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. למנה העיקרית הזו יש 712 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית דורש חצי וחצי שמנת, סלמון ורוד, בצל, ושפשף מרווה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 65%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת גבינה ליום השנה, עוגת יום השנה, ו בראוניז יום השנה.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את תפוחי האדמה, הגזר והבצל בחמאה עד שהם רכים. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה את שאר החומרים. מבשלים ומערבבים 10 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

ניתן לשלב חמין עם שרדונה, סוביניון בלאן וריסלינג. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מריווייל קרנרוס שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
מריווייל קרנרוס שרדונה
מריווייל קרנרוס שרדונה
שרדונה קרנרוס 2007 שלנו מרוכז ואינטנסיבי בסגנון. ניחוחות של אגוזי לוז, פירות טרופיים תפוח בשלים ממוסגרים על ידי מינרליות פריך אלון מתוק מתוק. היין עשיר וקרמי בגימור מתמשך. הזיווג האהוב עלינו הוא לובסטר סדוק עם חמאה מצוירת ולימון טרי.