קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

מרק ירקות מקפיא

מרק ירקות מקפיא
ניתן להכין את מרק הירקות במקפיא המתכון בערך 1 שעה ו 50 דקות. זה הר ד ' אובר יש 74 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. לכו לחנות ואספו מלח, סלרי, בצל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 74%. ציון זה הוא מוצק. נסו 10-מרק ירקות תבלינים (ידידותי למקפיא, טבעוני, ללא גלוטן), 10-מרק ירקות תבלינים (ידידותי למקפיא, טבעוני, ללא גלוטן), ו 10-מרק ירקות תבלינים (ידידותי למקפיא, טבעוני, ללא גלוטן) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקומקום או בתנור הולנדי, שלבו את מרכיבי בסיס המרק; מביאים לרתיחה על אש בינונית. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 45 דקות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מניחים 2 כוסות כל אחת למיכלי מקפיא. ניתן להקפיא עד 3 חודשים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.