קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות16
מגזין

מרק סלמון מעושן

מרק סלמון מעושן
מרק סלמון מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 5 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 538 קלוריות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. גשו לסופר וקנו כוסברה, חמאה, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. נסו מרק סלמון מעושן, סלמון מעושן ומרק שורש סלרי, ו Paprikan מעושן ביסק Rutabaga (מתכונים דומים).

מרכיבים

1צביטהצבוט פלפל שחורצבוט פלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה (מקל 1/2)חמאה (מקל 1/2)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ צדפות qtמיץ צדפות qt2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים1צביטהצבטו פלפל אדום מרוסקצבטו פלפל אדום מרוסק3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דקכרישה פרוסה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסות דקפטריות פרוסות דק1(יכול להיות או להרחיק)תיבול המפרץ הישן (אופציונלי)תיבול המפרץ הישן (אופציונלי)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון, קצוץ 1/2 קוביות אינץפילה סלמון, קצוץ 1/2 קוביות אינץ5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון מעושן (תלוי כמה חזק טעם מעושן אתה רוצה, וכמה חזק מעושן הסלמון הוא), קצוץסלמון מעושן (תלוי כמה חזק טעם מעושן אתה רוצה, וכמה חזק מעושן הסלמון הוא), קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומר או מבושלעגבניות משומר או מבושל1בצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.