קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות75
מגזין

מרק סלק, שעועית ופנצ'טה

מרק סלק, שעועית ופנצ'טה
מרק סלק, שעועית ופנצ'טה עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מנה אחת מכילה 359 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. אם יש לך שעועית קנליני, chard שוויצרי, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה נהדר. מתכונים דומים: Pancetta, שעועית לבנה פשטידות סיר שוויצרי, Pancetta, שעועית לבנה, פשטידות סיר Chard שוויצרי-לבשל כמו Champcook כמו אלוף, ו Pancetan ומרק שעועית לבנה עם כרוב.

הוראות

1
לשטוף ולנקז צ ' ארד. קצוות דהוי לקצץ מגבעולים. פרוסות דק גבעולים ועלים קוצצים גס.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
2
במחבת 5-6 ליטר מעל חום בינוני גבוה, מערבבים pancetta לעתים קרובות עד השחמה קלה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים בצ ' ארד, בצל מרוסק ושום, מרק, מיץ לימון, רסק עגבניות, וקורנית. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית חום, כיסוי, ומבשלים עד גבעולים chard הם במכרז פריך לנשוך, 2 עד 4 דקות; מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מיץ לימוןמיץ לימון
שוםשום
בצלבצל
מרקמרק
Chard שוויצריChard שוויצרי
טימיןטימין
4
מערבבים בשעועית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
5
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר, על 1 1/2 שעות.
6
מצקת 1/2 המרק לתוך כל אחד 2 שקיות מקפיא פלסטיק (1-גל. גודל). חותם תיקים להקפיא (ראה עובדות קרות להלן).
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
7
הפשרה 1 שקית (ראה הפשרה להלן). מרק ריק לתוך מחבת 3-4 ליטר ולהביא לרתיחה על חום גבוה, ערבוב לעתים קרובות, על 15 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מחממים מאכלים קפואים בשקיות פלסטיק בתנור מיקרוגל בעוצמה של 50% רק עד גמישה, ואז מבשלים כמתכון מכוון או אוכל ריק לתוך מיכל בטוח למיקרוגל, עוטפים באופן רופף עם גלישת פלסטיק בטוחה למיקרוגל, ומבשלים בעוצמה מלאה (100%) עד לאידוי. הערה: אם המיקרוגל שלך מקבל מתכת, אתה יכול גם להפשיר מהר מנות קפוא מחבתות נייר; בצע את הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מיקרוגלמיקרוגל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
עובדות קרות. אריזה: שקיות מקפיא. אם החומרים כוללים נוזל, להגדיר כל שקית מקפיא פלסטיק זקוף בקערה, ולאחר מכן למלא. לסחוט את כל האוויר ואת שקית חותם. להגנה טובה יותר של מזון קפוא במהלך האחסון, לאטום כל תיק בתוך שנייה אחת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להניח שקיות שטוחות במקפיא עד מוצק כך שהם מחסנית.