קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

מרק פטריות חם וחמוץ (Tom Yum Het)

מרק פטריות חם וחמוץ (Tom Yum Het)
מרק פטריות חם וחמוץ (Tom Yum Het) עשוי להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 140 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המרק הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו עיסת tamarind, פלפלים צ'ילי, טופו מטוגן עמוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו מרק חם וחמוץ, מרק פטריות חם וחמוץ עם בוק צ'וי, ו מרק פטריות מתובל וחמוץ (טום ים הד) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את תשעת המרכיבים הראשונים בסיר ולהביא לרתיחה (זה המניה שלך). מבשלים במשך 15-20 דקות על אש נמוכה-בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום והמתח. שמור את המניות וזרוק את השאר.
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
3
מחממים את השמן בסיר גדול ומטגנים את ממרח המרק לרגע עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מוסיפים את טופו, פטריות שיטאקה וכפתור ומערבבים על אש גבוהה במשך 1 דקה.מביאים את המניה מוכנה לרתיחה. להפוך את החום בינוני ולהוסיף את טופו מרוסק ופטריות, רוטב סויה, סוכר ומיץ לימון. מבשלים במשך 5-6 דקות על אש בינונית עד הפטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
5
מפזרים את כוסברה ובזיליקום ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
6
מגישים חם.

מרכיבים

50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, פרוסותפטריות כפתור, פרוסות2פלפל צ'ילי ירוק חם טרי (יכול להשתמש אדום)פלפל צ'ילי ירוק חם טרי (יכול להשתמש אדום)2(חוֹרֶף)ממרח טום יאםממרח טום יאם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלה בזיליקום טרי, קרועעלה בזיליקום טרי, קרוע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוץכוסברה טרייה, קצוץ4קוביית cm galangal, קצוץקוביית cm galangal, קצוץ2קוביית cm זנגביל טרי, קלופים וקצוציםקוביית cm זנגביל טרי, קלופים וקצוצים3עלי ליים שחורים, קרועים לשנייםעלי ליים שחורים, קרועים לשניים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2ביוןעשב לימון, קצוץעשב לימון, קצוץ1( חצילים)בצל, לרבעיםבצל, לרבעים3צ'ילי אדום מיובש, קצוץצ'ילי אדום מיובש, קצוץ6פטריות שיטאקה, כוסות פרוסותפטריות שיטאקה, כוסות פרוסות3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 קילו קישואים,גלגלית סוכרגלגלית סוכר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עיסת תמרינדיעיסת תמרינדי200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מטוגן עמוקטופו מטוגן עמוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.