קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

מרק קארי גזר וסקווש

מרק קארי גזר וסקווש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק מרק מרק מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק קארי גזר וסקווש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 91 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם יש לך גזר, סקווש, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון 61% המנה הזאת טובה. נסו מרק קארי אדום גזר, מרק גזר קארי, ו מרק קארי גזר כרישה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר כבד על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שום ובצל ומערבבים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים גזר ומבשלים 3 דקות, או עד שהם מתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים קצת מלח.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף דלעת. מערבבים ומבשלים במשך כמה דקות, עד סקווש רך ועדין. לאחר כמה דקות, מוסיפים מלח לפי הטעם ואת אבקת קארי.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים יין אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו להתאדות במשך כ -30 שניות, ואז לשפוך מרק עוף. להפחית את החום לרתיחה, לכסות את הסיר, ומבשלים 1 שעה.לאחר 1 שעה, לטעום ולהתאים תבלינים. כבה את החימום.מרק פירה באמצעות בלנדר טבילה, או בקבוצות בבלנדר רגיל. חזור לסיר מרק ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים חם. אם אתה מרגיש שובב, טפטוף קרם כבד מעל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. המילואים של לורנץ V של גרונר מקסים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!