קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

מרק תות קיץ

מרק תות קיץ
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, מרק תות הקיץ עשוי להיות מצוין ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 204 קלוריות. מתכון זה משמש 6. 1456 אנשים התרשמו מתכון זה. אם יש לכם יוגורט וניל נוסף ונענע אופציונלית, סוכר, תותים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הרביעי ביולי יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 92%, וזה מרהיב. מתכונים דומים: לימונדה תות קיץ, סלט קיץ תות, ו עוגת קיץ תות.

הוראות

1
בבלנדר מערבבים את היוגורט, מיץ התפוזים, התותים והסוכר בקבוצות; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה. מקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מקשטים בתוספת יוגורט ועלי נענע אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -400 דולר.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.