קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מרק תירס קלאסי לבישול איטי

מרק תירס קלאסי לבישול איטי
מרק תירס קלאסי לבישול איטי יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. מתכון זה מכלמתכונים יש 84 אוהדים. אם יש לכם מלח ופלפל גרוס, תירס, רוטב חריף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם כפית ציון 56%, המנה הזו מוצקה. 365 ימים של בישול איטי: לבישול איטי עוף, שעועית שחורה וחמין תירס, מרק תירס לבישול איטי, ו מרק תירס לבישול איטי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים חלב, תירס בסגנון שמנת, קרם מרק פטריות, צ 'ילי ירוק קצוץ, תירס קפוא, תפוחי אדמה חומים חשיש, חזיר, בצל, חמאה, רוטב חם, פטרוזיליה ואבקת צ' ילי בסיר איטי. מתבלים במלח ופלפל שחור. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 4 שעות או על נמוך במשך 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
מלח ופלפלמלח ופלפל
צ ' ילי ירוק קצוץצ ' ילי ירוק קצוץ
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
תירס מוקרםתירס מוקרם
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
תירס קפואתירס קפוא
רוטב חריףרוטב חריף
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
בצלבצל
חלבחלב
חםחם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

ניתן לשלב חמין תירס עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. צ ' אודר יכול להפיק תועלת מלבן פריך כדי לחתוך את המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. מריווייל קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מריווייל קרנרוס שרדונה
מריווייל קרנרוס שרדונה
שרדונה קרנרוס 2007 שלנו מרוכז ואינטנסיבי בסגנון. ניחוחות של אגוזי לוז, פירות טרופיים ותפוח בשלים ממוסגרים על ידי מינרליות חדה אלון מתוק מתוק. היין עשיר וקרמי בגימור מתמשך. הזיווג האהוב עלינו הוא לובסטר סדוק עם חמאה מצוירת ולימון טרי.