קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

מתוק מנטה לאסי

מתוק מנטה לאסי
המתכון לאסי מנטה מתוק יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 5 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 172 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קרח, מיץ של סיד, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו משקה במחיר סביר. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, לאסי נענע מתוק הצהרה מרגשת, ו lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!