קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

מתכון צלעות חזיר פרמזן

מתכון צלעות חזיר פרמזן
מתכון צלעות חזיר פרמזן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 410 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן קנולני, פירורי לחם, גבינת פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו עוד צלעות חזיר ומתכון לבירה, צלעות חזיר עם מתכון חרדל דובדבן, ו מתכון צלעות חזיר חריף צלויות חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.