קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

ניפץ תפוחי אדמה חדשים עם אפונה, לימון ובצל פנינה

ניפץ תפוחי אדמה חדשים עם אפונה, לימון ובצל פנינה
ניפץ תפוחי אדמה חדשים עם אפונה, לימון, בצל פנינה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 450 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצל פנינה, התיזו מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: תפוחי אדמה, אפונה & בצל פנינה, תפוחי אדמה מטוגנים מרוסקים עם בצל ורוטב לימון מאייר, ו אפונה ובצל פנינה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את תפוחי האדמה לתוך סיר גדול, לכסות אותם במים קרים, ולהוסיף קמצוץ גדול של מלח. אם הם גדולים, לחתוך אותם לשניים. מביאים לרתיחה ומבשלים עד תפוחי האדמה הם מזלג במכרז, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז. לתקוע מזלג לתוך תפוחי האדמה, 1 בכל פעם, להרים אותם מתוך המסננת לקלף עם סכין קילוף. לזרוק את תפוחי האדמה לתוך קערה בערך למחוץ אותם.
מרכיבים שתצטרך
4
רסס עם שמן זית מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים 2 כפות שמן זית עם החמאה בסיר בינוני על חום בינוני עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את בצל הפנינה, הסוכר, ומיץ לימון ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל משחימים, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את פרוסות הלימון, האפונה ואת גרידת הלימון וממשיכים לבשל עד שהאפונה חמה. מתבלים במלח ופלפל. לזרוק את הירקות על תפוחי האדמה בקערה, טפטוף עם שמן זית כתית נוספת להוסיף את הפטרוזיליה ושמיר וטעם למלח ופלפל. לפזר את גרגיר הנחלים מעל, לקפל אותו רק עד שהוא נבול וקורא לזה יום.
מרכיבים שתצטרך