קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

נקניק ופלפלים עם גבינת פרמזן

נקניק ופלפלים עם גבינת פרמזן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל נקניק ופלפלים עם גבינת פרמזן שיבולת שועל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון דל פחמימות, יש 757 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך מלח, פלפל, נקניק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו פלפלים צלויים ונקניקיות עם גרגירי גבינה, נקניק, שרימפס ופלפלים על גרגרי גבינה, ו שרימפס, פלפלים וגרגרי גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר תרמילי נקניק, ולהשליך. מבשלים נקניק ו 7 מרכיבים הבאים במחבת גדולה על חום בינוני גבוה, ערבוב עד נקניק מתפורר והוא כבר לא ורוד וירקות הם במכרז.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים מעל גבינת פרמזן גריסים; מקשטים, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ויינגוט וילי שייפר Graacher Domprobst ריזלינג Spatlese מספר 5. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5