קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות18
מגזין

סופלה גרנד מרנייה

סופלה גרנד מרנייה
צריך מנה עיקרית צמחונית? סופלה גרנד מרנייה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 1566 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קמח, ציפוי סוכר, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סופלה מרנייה הגדול, סופלה מרנייה הגדול, ו סופלה מרנייה הגדול.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דומינס Barons דה רוטשילד שמורת Speciale בורדו בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.