קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סופלה תרד, פטריות וגאודה

סופלה תרד, פטריות וגאודה
תרד, פטריות וסופלה גאודה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 217 קלוריות. מתכון זה מ self.com יש 13 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו חומץ יין, שאלוט, חלבוני ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. נסו פריטטה פטריות ותרד עם גבינת גאודה מעושנת, פריטטה פטריות ותרד עם גבינת גאודה מעושנת, ו טאקו פטריות וגודה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו