קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

סוקוטאש נשמה

סוקוטאש נשמה
Succotash הנשמה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 102 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, אבקת צ'ילי, רוטב חריף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מאפינס לחם תירס נשמה, מרק עדשים חריף-עשן-נשמה, ו Succotash.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית ואת פתיתי הפלפל האדום במחבת לא דביקה על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים תירס, ומטגנים 2 עד 3 דקות או עד רק זהב. להפחית את החום בינוני נמוך; להוסיף כמון ואבקת צ ' ילי, ערבוב להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3
מוסיפים פלפל אדום ופלפל jalapeo, ומטגנים כ 4 דקות או עד פלפל פעמון הוא פשוט רך. מערבבים שעועית שחורה ואת 4 החומרים הבאים, ומבשלים עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4
מפזרים עירית, ומגישים כמו צלחת בצד.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.