קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סטייק בגריל ובצל Vidalia עם חרדל-ויניגרט ווסטרשייר

סטייק בגריל ובצל Vidalia עם חרדל-ויניגרט ווסטרשייר
סטייק בגריל ובצל וידאלי עם ויניגרט חרדל-ווסטרשייר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 726 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. אם יש לכם שמן זית, בצל וידאלי, עלי טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סלט סטייק בגריל עם ויניגרט ווסטרשייר, סטייק עין-צלעות עם בצל וידאלי, ו סטייק חצאית בגריל ווסטרשייר עם תפוחי אדמה עם גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לטאטא יחד את רוטב ווסטרשייר, חרדל, טימין ומלח ופלפל, לפי הטעם, בקערה בינונית עד בשילוב. לאט לאט לטאטא בשמן זית עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
3
תן לשבת בטמפרטורת החדר בזמן שאתה מכין את הסטייק והבצל.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הסטייקים מהמקרר 20 דקות לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את מחבת הגריל על חום גבוה עד שהוא מתחיל לעשן. תייבש את הסטייקים עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
6
מברישים את שני הצדדים של הסטייקים עם שמן קנולה ומתבלים היטב עם מלח ופלפל. מסדרים את הסטייקים על מחבת הגריל ולתת לבשל עד חום זהוב חרוך, על 5 דקות. הפוך את הסטייקים, להנמיך את החום בינוני ולהמשיך לבשל עד doneness בינוני נדיר (130 מעלות F טמפרטורה פנימית על מדחום מיידי לקרוא), על 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ולסדר על מגש הגשה. אוהל רופף עם נייר כסף ולתת לנוח בזמן שאתה גריל הבצלים.
מרכיבים שתצטרך
8
מברישים את הבצל משני הצדדים עם שמן קנולה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. גריל עד חום זהוב מעט חרוך משני הצדדים ופשוט מבושל דרך, על 2 דקות לכל צד. להפריד את הפרוסות לטבעות ולהוסיף לקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים חצי מהויניגרט לבצל וזורקים בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים את הסטייקים עם הבצל ומטפטף עם ויניגרט הנותרים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.