קושימומחה
מוכן ב1 ש, 27 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סטייק חצאית

סטייק חצאית
סטייק חצאית יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 321 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר חום מקסיקני, בצל ירוק, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו-27 דקות. נסו סטייק חצאית קובני עם עגבניות Escabeche ורוטב סטייק מנגו, ארוחת ערב הלילה: סטייק חצאית עם רוטב סטייק תוצרת בית, ו סטייק חצאית עם רוטב סטייק אנצ'ו-בצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
פחם חום, רצוי נתח טבעי, עד אפר אפור מופיע. בבלנדר, לשים שמן, רוטב סויה, בצל ירוק, שום, מיץ ליים, פלפל אדום, כמון, וסוכר פירה. בתפקיד כבד גדול, תיק zip העליון, לשים חתיכות של סטייק חצאית ויוצקים במרינדה. אטמו את השקית, הסירו כמה שיותר אוויר. אפשר סטייק במרינדה 1 שעה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חצאיתסטייק חצאית
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל אדוםפלפל אדום
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
שוםשום
כמוןכמון
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
הסר סטייק מן התיק יבש טפיחה עם מגבות נייר. שימוש במייבש שיער, לפוצץ פחם נקי של אפר. לאחר ניקוי של אפר להניח סטייקים ישירות על גחלים חמים במשך 1 דקה לכל צד. בסיום הבישול, מניחים בשר בעובי כפול של רדיד אלומיניום, לעטוף, ומאפשרים לשבת במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מגבות ניירמגבות נייר
4
הסר בשר מנייר כסף, הזמנת רדיד ומיצים. חותכים דק על פני גרגר הבשר. חזור אל כיס לסכל ולזרוק עם מיץ.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
מיץמיץ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מגישים עם פלפלים צלויים ובצל, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא GEN5 מרלו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
GEN5 מרלו
GEN5 מרלו
# 40 Wine Enthusiast Top 100 Best Buy של 2019