קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סטייק סינטה עם רוטב שרי-סויה

סטייק סינטה עם רוטב שרי-סויה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק סינטה עם רוטב שרי סויה. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 178 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך סטייק סינטה, פלפל, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: קבב סטייק סויה דבש עם רוטב לימון כוסברה, סטייק סינטה בגריל עם רוטב סטייק תוצרת בית, ו כריכי סטייק סינטה עם רוטב חזרת.

הוראות

1
מערבבים שרי ו -5 המרכיבים הבאים בקערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים את שני הצדדים של סטייק עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
3
מניחים מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה; מוסיפים סטייק, ומבשלים 3 דקות. להפחית את החום בינוני-גבוה; להפוך סטייק, ומבשלים 3 דקות או עד המידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר סטייק, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
5
מוסיפים תערובת שרי, גירוד תחתית וצדדים של מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה; לבשל על חום בינוני 1 דקה, ערבוב כל הזמן. פורסים סטייק, ומגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
שרי.שרי.
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
דירוג קרבו: 3

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו GEN5 עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
GEN5 מרלו
GEN5 מרלו
# 40 Wine Enthusiast Top 100 Best Buy של 2019