קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סטייק פלפל ירוק

סטייק פלפל ירוק
סטייק פלפל ירוק הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 210 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לכם מים, אורז, שמן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מתכונים דומים: סטייק פלפל ירוק, סלט פסטה עם סטייק, פלפל, שעועית ירוקה ובייקון, ו סטייק פלפל סיני (בקר מוקפץ עם בצל, פלפלים ורוטב פלפל שחור).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.