קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

סטייקים בסגנון דרום-מערב טרי-טיפ

סטייקים בסגנון דרום-מערב טרי-טיפ
סטייקים דרום מערב טרי טיפ הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 52 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 907 קלוריות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בצל, פלפל, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו סטייקים פריך-קרום דרום מערב קובייה, כריך רייצ'ל הדרום מערבי עם סלט כרוב דרומי: אתגר הסוגר הנועז ביותר של ראש חזיר בר, ו Southwestern Rub (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.