קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

סטייקים שומשום

סטייקים שומשום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סטייקי שומשום. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 74 גרם חלבון, 59 גרם שומן, ובסך הכל 883 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 32% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. לכו לחנות ואספו סוכר חום, ג'ינג'ר טחון, שומשום ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. הציון הזה די טוב. נסו סטייקי טונה שומשום-הדרים, סטייקי טונה עם קרום שומשום, ו סטייקי טונה עם קרום שומשום עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת או במיכל זכוכית רדוד, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; מערבבים היטב.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים סטייקים והופכים למעיל. מכסים ומכניסים למקרר ל -4 שעות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
3
מסננים וזורקים את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
4
סטייקי גריל, לא מכוסים, על אש בינונית במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ניתנים לזיהוי; בינוני, 160 ניתנים לניתוק; כל הכבוד, 170 ניתנים לניתוק).
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

ניתן לשלב סטייק עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות אחדמקווה יין פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
יין פינו נואר
יין פינו נואר
רוב מונדבי ג ' וניור יצר בעבודת יד את הפינו נואר הזה מכרמים נבחרים ברחבי נאפה, סונומה והחוף המרכזי. פינו נואר בקליפורניה שלנו מציג את עדינות הענב בכך שהוא מאפשר תקופת הבשלה ממושכת על הגפן. זה יבטיח גישה רכה ועוצמה בסיסית מסקרנת של טעמי תות ותמרים. מיושן באלון אמריקאי מעגל את תחושת הפה על ידי הצגת מבנה טאנין וגימור מתובל אך שופע.