קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

סיר בשר ושעועית כפרי

סיר בשר ושעועית כפרי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר כפרי סיר שעועית. מנה אחת מכילה עד 79 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 1022 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . אם יש לכם שמן זית טפטוף, קישורי נקניק מוברש, שעועית קנליני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו סיר אינסטנט ספגטי עם רוטב בשר, רוטב עגבניות איטי כפרי עם בשר, ו פשטידת בשר הודו כפרי-חלופה בריאה זה חג המולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מטגן גבוה.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מניחים נקניקיות על מחבת broiler ומבשלים 6 אינץ ' ממקור חום 15 דקות מפנה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
בינתיים, לחמם מחבת גדולה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שמן זית כתית אקסטרה, 1 מסתובבים במחבת, ובייקון קצוץ. מבשלים בייקון 1 דקה, ולאחר מכן מוסיפים עוף חזיר וקוביות חומות מכל הצדדים, 3 דקות. בשרים העונה עם טימין, מלח, פלפל, ולהוסיף שום, ירקות, עלה דפנה לסיר. מבשלים 5 דקות ערבוב מדי פעם, ואז deglaze מחבת עם היין.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
פלפלפלפל
בייקוןבייקון
טימיןטימין
חזירחזיר
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
פורסים נקניקיות בזווית ומוסיפים חתיכות לסיר על הכיריים. מערבבים עגבניות ושעועית ומחממים אותם. התאם תבלינים והסר מחבת מהחום.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
נקניקנקניק
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
סירסיר
6
לצלות את בגט המפוצל עד הזהב. לשפשף לחם עם שום סדוק טפטוף עם שמן. קוצצים בגסות לחם ומפזרים את החתיכות סביב קצה המחבת.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
שוםשום
לחםלחם
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים את הקסאולה ישירות מהסיר החם ליד השולחן.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

1פרוסהבייקון, קצוץבייקון, קצוץ1נעלייםפריך באגט, מפוצל לאורכופריך באגט, מפוצל לאורכו2פחיותשעועית קנליני, מנוקזתשעועית קנליני, מנוקזת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות פירהעגבניות חתוכות לקוביות פירה1( חצילים)גזר, קצוץגזר, קצוץ1צלעסלרי, קצוץסלרי, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחורמלח גס ופלפל שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1עלה דפנה, טרי או מיובשעלה דפנה, טרי או מיובש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, סדוק, לקישוטשום, סדוק, לקישוט4ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, 1 סובב את המחבתשמן זית כתית מעולה, 1 סובב את המחבת4ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף שמן זית כתית אקסטרהטפטוף שמן זית כתית אקסטרה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר ללא עצמות, חתוכות לחתיכות בגודל ביסצלעות חזיר ללא עצמות, חתוכות לחתיכות בגודל ביס11 קילו קישואים,טימין קרקע או תיבול עופותטימין קרקע או תיבול עופות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות איטלקיות מתוקות מוברש בשמן זית כתית מעולהנקניקיות איטלקיות מתוקות מוברש בשמן זית כתית מעולה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביסללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביס