קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

סירופ פנקייק פאי פקאן

סירופ פנקייק פאי פקאן
סירופ פנקייק פאי פקאן נטול גלוטן,, מזון ידידותי, צמחוני ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 201 קלוריות. אם יש לך סוכר חום, מים, פקאן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. . עם כפית ציון של 10% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו פנקייק עם סירופ, סירופ פנקייק אוכמניות-פחמימות נמוכות, ו מאפינס פנקייק סירופ מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מים בסיר מעל חום בינוני-נמוך; מבשלים ומערבבים סוכר לבן לתוך מים חמים עד מומס, כ 5 דקות. מערבבים סוכר חום ומלח לתוך תערובת הסוכר עד מומס; מערבבים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סוכרסוכר
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא ביצים וניל יחד בקערה עד חלקה; מערבבים 2 עד 3 כפות תערובת סוכר חם לביצים, 1 כף בכל פעם, כדי להביא לאט ביצים עד לטמפרטורה מבלי לבשל אותם. לאט מערבבים תערובת ביצה לסיר של תערובת סוכר. מקפלים בפקאנים.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
פקאניםפקאנים
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
להגדיל את הטמפרטורה לחום בינוני; לבשל ומערבבים תערובת עד מעובה מבעבע, על 5 דקות. להפחית את החום נמוך לפני ההגשה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריון היל כרמים ריזלינג יבש. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים