קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

סלט אורז בר פירות

סלט אורז בר פירות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר? סלט אורז בר פירות יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ טעם הבית דורש אורז, צימוקים זהובים, ענבים ותפוחים טעימים זהובים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 44%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: סלט אורז בר פירות, אורז בר פירות עבור, ו פילאף אורז בר פירות.

הוראות

1
שלב מרכיבי רוטב; מניחים בצד. מבשלים אורז לפי הוראות החבילה; מסננים במידת הצורך ומניחים להתקרר. בקערה גדולה זורקים תפוחים עם מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
לשימור,לשימור,
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים צימוקים, ענבים, נענע, פטרוזיליה, עירית ואורז.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
ענביםענבים
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מוסיפים רוטב וזורקים. מתבלים במלח ופלפל. מכסים ומצננים מספר שעות או לילה. רגע לפני ההגשה מוסיפים אגוזי פקאן וזורקים קלות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אחיות הכרמים של משפחת דונאטי לנצח שרדונה לא אפויה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
משפחת דונאטי כרמים אחיות לנצח שרדונה לא מכוסה
משפחת דונאטי כרמים אחיות לנצח שרדונה לא מכוסה
ניחוחות טרופיים של מלון, אננס, בננה ומשמש. פה שופע מרגיש עם חומציות פריכה בגימור.