קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות23
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אורז קיווי

סלט אורז קיווי
סלט אורז קיווי עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 458 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם יש לכם בצל, בשר חזיר, קשיו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בקיווי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קיווי-ברי פבלובה כקינוח. נסו סלט פירות קיץ קיווי, קיווי, תפוח וסלט ענבים עם סירופ רוזמרין, ו עוגת פירות קיווי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים ואורז בסיר בינוני. מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים במשך 45 עד 50 דקות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים חמאה במחבת מעל חום בינוני. מבשלים בצל וסלרי בחמאה עד רך, ערבוב לעתים קרובות. מתבלים עם אבקת קארי וממשיכים לבשל למשך דקה אחת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה גדולה, מערבבים יחד יוגורט, מיץ ליים, גרידת ליים וסוכר. מערבבים אורז, תערובת בצל וסלרי, קיווי קצוץ, בשר חזיר, גבינה, אגוזים ופטריות. סדר קיווי פרוס על סלט.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
גרידת לייםגרידת ליים
פטריותפטריות
סלריסלרי
גבינהגבינה
יוגורטיוגורט
בצלבצל
סוכרסוכר
קיוויקיווי
אגוזיםאגוזים
אורזאורז
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיוקשיו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל, juliennedחזיר מבושל, julienned1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות, קצוץ גספטריות טריות, קצוץ גס1קיווי, קלופים וקצוציםקיווי, קלופים וקצוצים2kiwis, קלופים פרוסיםkiwis, קלופים פרוסים11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1(יכול להיות או להרחיק)2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה שוויצרית, קוביותגבינה שוויצרית, קוביות5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,סוכר לבןסוכר לבן