קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלט אפרסק בגריל עם פקאן קלוי, גבינה כחולה וסירופ בלסמי דבש

סלט אפרסק בגריל עם פקאן קלוי, גבינה כחולה וסירופ בלסמי דבש
סלט אפרסק בגריל עם פקאן קלוי, גבינה כחולה וסירופ בלסמי דבש עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 254 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1207 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם קורנית, חומץ בלסמי, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. נסו סלט עוף בגריל עם תירס, אפרסקים, גבינה כחולה וסירופ בלסמי-דבש, אפרסק בגריל ודבש סלט עוף דיז'ון עם גבינת עיזים ופקאנים, ו בריא וטעים: ירקות מעורבים עם אגסים, פקאן, גבינה כחולה, ורוטב בלסמי דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור או תנור טוסטר ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
טוסטרטוסטר
תנורתנור
2
מורחים את הפקאן על תבנית אפייה וטוסט בתנור במשך 4-6 דקות עד שהם ארומטיים. שימו אותם בצד cool.In סיר קטן, מחממים את הדבש, חומץ בלסמי, טימין, פלפל שחור ומלח על חום בינוני. מערבבים כדי לפזר את הדבש ולהביא את התערובת לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד התערובת מעובה מעט סירופ, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פלפל שחורפלפל שחור
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
דבשדבש
טימיןטימין
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
3
הסר מהחום ולתת את סירופ בלסמי דבש להתקרר קצת – זה ימשיך להתעבות כפי שהוא מתקרר.מחממים את גריל פניני לחום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
4
מברשת קצת חמאה מומסת על הצדדים לחתוך של האפרסקים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
חמאהחמאה
5
מניחים את האפרסקים על הגריל, לקצץ בצד למטה. סגור את המכסה כך שהסורגים העליונים מרחפים ממש מעל האפרסקים או פשוט מאוד בקלילות לגעת בהם. גריל את האפרסקים עד שהם מתרככים וסימני גריל מופיעים, על 4 עד 5 דקות.לסדר את האפרסקים לחתוך בצד למעלה על מיטה של ארוגולה על מגש הגשה. למעלה עם פקאן קלוי וגבינה כחולה וטפטוף עם סירופ בלסמי דבש.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
ארוגולהארוגולה
אפרסקאפרסק
פקאניםפקאנים
דבשדבש
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל