קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות22
מגזין

סלט ארטישוק ארוגולה

סלט ארטישוק ארוגולה
סלט ארטישוק ארוגולה נטול גלוטן,, צמחוני לקטו אובו ופרימל הר העבודה. מתכון זה משמש 10. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 151 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש לבבות ארטישוק עמוסים במים, תרד לתינוק, בצל ירוק וויניגרט פטל. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מדהים של 83%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט ארטישוק ארוגולן ותינוקות, ארטישוק, שעועית חמוציות וסלט ארוגולה, ו סלט ארטישוק ירושלמי וארוגולה עם פרמזן.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מזלפים ויניגרט; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את אחוזת ביאן נסידו שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.