קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלט טונה, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה

סלט טונה, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה
טונה, תפוחי אדמה וסלט שעועית ירוקה נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian מנה צדדית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 90 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 733 קלוריות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, תפוחי אדמה, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו תפוחי אדמה של הרבי, שעועית ירוקה וסלט טונה, סטייק טונה בגריל עם תפוחי אדמה וסלט שעועית ירוקה, ו טונאן וסלט שעועית ירוקה (מתכונים דומים).

מרכיבים

4פילהפילה אנשובי, רצוי מלוחפילה אנשובי, רצוי מלוח4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, קצה הגבעול הוסרשעועית ירוקה, קצה הגבעול הוסר6כל מנות: 362 קלוריות; 22 גרם חלבון; 26 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 19 גרם שומן; 3 גרם שומן רווי; 36 מ כל מנות: 362 קלוריות; 22 גרם חלבון; 26 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 19 גרם שומן; 3 גרם שומן רווי; 36 מ " ג. כולסטרול; 845 מ " ג. נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה רותחים, unpeeledתפוחי אדמה רותחים, unpeeled596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דק, מחולקבצל אדום קצוץ דק, מחולק2פלפלים אדומים קלויים jarred, כגון piquillo, לחתוך לרצועותפלפלים אדומים קלויים jarred, כגון piquillo, לחתוך לרצועות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ שריחומץ שרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה שמורה, בתוספת חלק מהנפט שלה, בטמפרטורת החדרטונה שמורה, בתוספת חלק מהנפט שלה, בטמפרטורת החדר4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט טונה, תפוחי אדמה ושעועית ירוקהסלט טונה, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה6מנות: 4 כדימנות: 4 כדי50זמן כולל: דקותזמן כולל: דקות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.