קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

סלט ירוק עם רוטב חמאה

סלט ירוק עם רוטב חמאה
אם יש לכם שן שום, חלב חמאה, גרגיר הנחלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו שעועית ירוקה וסלט עגבניות עם רוטב חמאה, סלט שעועית ירוקה וצהובה עם חלב חמאה-ארוגולה, ו סלט שעועית ירוקה עם תפוחי אדמה קלויים עם רוטב חמאה בזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
קודם תכין את הרוטב.
2
מערבבים יחד את השום, חלב חמאה ומיונז. כאשר מוכן לשרת, לארגן את הנחלים ואת הקרחון על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
לא מגן מקומילא מגן מקומי
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
טפטוף על רוב ההלבשה, המשרתים כל שאריות בנפרד עבור האורחים כדי לעזור לעצמם

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Coutses Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.