קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

סלט ירקות ועשבי תיבול עם ויניגרט ג'ינג'ר כתום

סלט ירקות ועשבי תיבול עם ויניגרט ג'ינג'ר כתום
סלט ירקות ועשבי תיבול עם ויניגרט זנגביל כתום נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת פטה, שמן canolan, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סלט ירקות ועשבי תיבול עם ויניגרט קלאסי, סלט ירקות טריים עם ויניגרט בכתום-בזיליקום, ו סלט תפוז דם + ג'ינג'ר ו קאיין דם ויניגרט כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים ירקות ועשבי תיבול יחד.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2
הוסף סלרי, בצל, פלפל, עגבניות ומלפפון (וכל דבר אחר שהחלטת להוסיף!).הכן ויניגרט על ידי ערבוב כל החומרים למעט שמן.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
ויניגרטויניגרט
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
1
הוסף פטה, אגוזי מלך (ותפוזים, אם אתה משתמש בהם) וחלבון, אם בכלל, רק לפני ההגשה (לא לזרוק).אני מקווה שתהני מהסלט כמונו. זו אלטרנטיבה רעננה ליומיום!
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי צ'ארדעלי צ'ארד1מלפפון אנגלי, פרוס דקמלפפון אנגלי, פרוס דק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה, מתפוררת (אנו משתמשים בשומן מופחת)גבינת פטה, מתפוררת (אנו משתמשים בשומן מופחת)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי, קצוץשמיר טרי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריזי.פריזי.113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר הקרקע (אני גלגל העין או לטעום את זה, אז אני מנחש)ג'ינג'ר הקרקע (אני גלגל העין או לטעום את זה, אז אני מנחש)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרחוןחסה קרחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה ירוקהחסה ירוקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה עלה אדוםחסה עלה אדום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים, קלוי במחבת יבשה, חמה (אגוזי מלך, אגוזי קשיו, וכו)אגוזים, קלוי במחבת יבשה, חמה (אגוזי מלך, אגוזי קשיו, וכו)1כתום, זרע, מפולח וקצוץ (אופציונלי)כתום, זרע, מפולח וקצוץ (אופציונלי)1גדולפלפל כתום, חתוך לקוביות (גדול)פלפל כתום, חתוך לקוביות (גדול)3(חוֹרֶף)אורנג'ריבה (chunkier הוא טוב יותר!)אורנג'ריבה (chunkier הוא טוב יותר!)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל, טחון טרי, אם זמיןפלפל, טחון טרי, אם זמין1בצל אדום, פרוס דק (קטן עד בינוני)בצל אדום, פרוס דק (קטן עד בינוני)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן