קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

סלט כרוב אסייתי (עם רוטב שומשום סויה חריף)

סלט כרוב אסייתי (עם רוטב שומשום סויה חריף)
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? סלט כרוב אסייתי (עם רוטב שומשום סויה חריף) יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתאים ל-2 מנות. מנה זו מכילה כ 19 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 771 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך שומשום, חומץ אורז, מלח וסוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו רוטב סויה-שומשום, סלט כרוב אסייתי עם רוטב סלט בוטנים חריף, ו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)חמאת שקדיםחמאת שקדים2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט כרוב (גזר, כרוב ירוק ואדום)סלט כרוב (גזר, כרוב ירוק ואדום)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאדום מבושל (פולי סויה פגזים), קפוא מופשראדום מבושל (פולי סויה פגזים), קפוא מופשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה קלרוטב סויה קל2smallsצנון, פרוס דק (אופציונלי)צנון, פרוס דק (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)shichimi togarashi (תערובת יפנית 7-spice), או פתיתי צ'ילי אדוםshichimi togarashi (תערובת יפנית 7-spice), או פתיתי צ'ילי אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח וסוכר לפי הטעםמלח וסוכר לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים2ריבס, קצוץ טרי או קפואShichimi togarashi (Japanese 7-spice blend או פתיתי צ'ילי)Shichimi togarashi (Japanese 7-spice blend או פתיתי צ'ילי)2ריבס, קצוץ טרי או קפואשקדים חתוכיםשקדים חתוכים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים (להרתיח את edamame)מים (להרתיח את edamame)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.