קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

סלט לובסטר ב-Endive

סלט לובסטר ב-Endive
זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סלט לובסטר על חניתות Endive, חניתות Endive עם לובסטר, אבוקדו, אשכוליות, ו עבור עוף, אנדיב, מרק ירקות שורש עם פסטו פטרוזיליה אנדיב.

הוראות

1
מערבבים את הלובסטר, מיונז, סלרי, צלפים, שמיר, מלח ופלפל. עם סכין חדה, לחתוך את הבסיס של endive ולהפריד את העלים. השתמש בכפית כדי למלא את הסוף של כל עלה חי עם סלט לובסטר. לארגן על מגש ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
אנדיבאנדיב
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
שמירשמיר
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. רולנד לאוואנטורה פטיט שאבלי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Roland Lavantureux Petit Chablis
Roland Lavantureux Petit Chablis
Cuvée הצנוע ביותר של Lavantureux, Petit Chablis, נשאר אמת המידה של domaine עבור ערך וסוגיוּת. עם שילוב מענג של פירות טריים ארומטיים צדפה פגז, מרקם על החיך כי הוא גם נעים וליניארי, וגימור כמו מעורר תיאבון כמו אחד דורש שרדונה אקלים קריר מקרקעות גיר, פטי זה נשאר אחד של העסקאות הגדולות ביותר של האזור.