קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות97
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סלמון בריא

סלט סלמון בריא
סלט סלמון בריא עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 284 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך פילה סלמון, יוגורט, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו 20 + לב בריא S ואגוז מצופה סלמון צרוב ווסאבי עם סלט כרוב נאפה חם {ללא גלוטן ולב בריא 2013}, לב בריא הדרים-סלט סלמון אבוקדו, ו סלטים בריאים: סלמון, אוכמניות טריות וסלט לימון עם ויניגרט צ'ייב (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומן רגיליוגורט ללא שומן רגיל5שיני שום, פרוסות דקשיני שום, פרוסות דק2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל בסגנון דיז'וןחרדל בסגנון דיז'ון2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים בשלים, חצוי (אופציונלי)זיתים מגולענים בשלים, חצוי (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק2בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועהחסה קרועה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון ללא עצמות (1 אינץ עבה טרי או קפוא skinless)פילה סלמון ללא עצמות (1 אינץ עבה טרי או קפוא skinless)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.