קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות11
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פארו עם ויניגרט הדרים

סלט פארו עם ויניגרט הדרים
סלט פארו עם ויניגרט הדרים הוא טבעוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 272 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה למדי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. אם יש לכם שאלוט, בצל, מים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט כרוב הדרים ואבוקדו חורף עם פארו ואגוזי לוז, סלק, פארו, סלט גרגיר הנחלים עם ויניגרט תאנה, ו סלט פארו ועגבניות עם רוטב דגים ויניגרט (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול וכבד מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים את פארו, 2 כפיות מלח, ומים (או מלאי, אם משתמשים). להביא לרתיחה, לכסות ולבשל, ערבוב מדי פעם, עד פארו הוא במכרז, 35 עד 45 דקות. בדוק כמה פעמים בזמן שהוא בישול, אתה רוצה שזה יהיה אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פארו.פארו.
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, לנקז כל עודף מים, ולהניח בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
בעוד הדגנים רותחים לעשות את ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
4
להקציף יחד את גרידת התפוזים ומיץ, שאלוט, חומץ בלסמי לבן, ושמן זית.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוסיפים מלח ופלפל, לפי הטעם, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
ממש לפני ההגשה, בקערה גדולה, לזרוק את פארו עם 3 כפות רוטב ולהעביר קערה גדולה. באותה קערה גדולה, לשלב את סלט ירקות עם שקדים, שזיפים מיובשים, דובדבנים, בצל בעדינות לזרוק עם 3 כפות הנותרים ההלבשה, הוספת רוטב יותר לפי הצורך. צלחת תערובת הירוקים על גבי faro ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
דובדבניםדובדבנים
שקדיםשקדים
בצלבצל
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
פארו.פארו.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרקונהשקדים מרקונה2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשים, קצוציםדובדבנים יבשים, קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפארו, קלוי קלותפארו, קלוי קלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרי, מבערך 1/4 תפוזיםמיץ תפוזים טרי, מבערך 1/4 תפוזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה כתומהגרידה כתומה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשזיפים מיובשים, קצוץשזיפים מיובשים, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 אינץ ' קצוץ בצל אדום1/4 אינץ ' קצוץ בצל אדום1בצל צהוב בינוני, קצוץירקות סלט מיקרו, שטף ומיובשירקות סלט מיקרו, שטף ומיובש2(יכול להיות או להרחיק)מלח, ועוד לתיבולמלח, ועוד לתיבול2(חוֹרֶף)שאלות טחוןשאלות טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 אינץ ' חתוך תפוח או אגס מוצק1/4 אינץ ' חתוך תפוח או אגס מוצק5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, או מלאימים, או מלאי3(חוֹרֶף)חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן