קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

סלט פסטה מתוק

סלט פסטה מתוק
צריך לקטו אוו צמחוני הר ד ' אובר? סלט פסטה מתוק יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 408 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תמצית ונילן, אגוזי מלך, פסטה פנה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 46 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 69%, המנה הזו טובה. סלט פסטה חמוץ מתוק, סלט פסטה מתוק וחריף, ו מתכון לסלט פסטה מתוק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, להלבשה, שלבו את השמנת, סוכר הקונדיטורים, הווניל ו -1 / 2 כוס תותים בבלנדר או במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה ומעט מסמיכה, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תותיםתותים
ונילוניל
קרםקרם
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
מסננים את הפסטה; שוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
3
מניחים בקערה גדולה; מוסיפים שמן וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים קוקוס ושאר התותים; זורקים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
קוקוסקוקוס
5
מניחים את הירוקים בקערת הגשה; מעליו תערובת פסטה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מזלפים רוטב ומפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.