קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

סלט שעועית ושעורה

סלט שעועית ושעורה
סלט שעועית ושעורה עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 302 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם בצל, שמן זית, חיטה בולגורית בינונית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. מתכונים דומים: סלט שלוש שעועית ושעורה, שעועית & סלט שעורה, ו שעועית שחורה וסלט שעורה.

הוראות

1
שים את השעורה ואת מלח כפית בסיר קטן ובינוני עם 1 כוסות מים חמים; לכסות, להביא לרתיחה, ולאחר מכן להפוך את החום נמוך מאוד ומבשל עד המים נספגים והשעורה מכרז, על 30 דקות, ערבוב מדי פעם. מסננים דרך מסננת רשת בסדר כדי להסיר כל עודף מים, ואז מגניב מוך.בזמן שהשעורה מבשלת, משרים את הבורגול. כדי לעשות זאת, לשים את הבורגור ואת המלח כפית הנותרים בקערה בינונית; להוסיף 1 כוס מים רותחים, לכסות את הקערה, ולתת לו לשבת במשך 20 דקות. מסננים דרך מסננת רשת בסדר כדי להסיר כל עודף מים, ואז מגניב fluff.In קערה גדולה, לטאטא יחד את זרעי שומשום, שמן קנולה, שמן שומשום, מיץ לימון, חומץ אורז, רוטב תמרי, סירופ מייפל, פפריקה מתוקה, אבקת שום, פלפל שחור, פפריקה חמה (או קאיין). מוסיפים את הבצל האדום, פלפל אדום, פטרוזיליה, עדשים, שעועית שחורה, שעורה ובולגור.טעם ועונה עם מלח ופלפל נוספים לפי הצורך; לקרר עד הגשה ולאחסן כל שאריות בקירור עד 4 ימים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחיטה בולגרית טחונהnameחיטה בולגרית טחונהname0(יכול להיות או להרחיק)פפריקה חמה או פלפל קאיין (אופציונלי; פחות או יותר לפי הטעם)פפריקה חמה או פלפל קאיין (אופציונלי; פחות או יותר לפי הטעם)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה, שטוף סחוט (מבושל או משומר)שעועית שחורה, שטוף סחוט (מבושל או משומר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים, שטוף סחוט (מבושל או משומר)עדשים, שטוף סחוט (מבושל או משומר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3(חוֹרֶף)שמן זית בהירשמן זית בהיר2(יכול להיות או להרחיק)סירופ מייפל (ראה הערה)סירופ מייפל (ראה הערה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1קטןבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום (או עוד 1 כף שמן זית קל)שמן שומשום (או עוד 1 כף שמן זית קל)2(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.2(חוֹרֶף)רוטב תמרי (או רוטב סויה)רוטב תמרי (או רוטב סויה)