קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סלט תרד עם רוטב בוטנים

סלט תרד עם רוטב בוטנים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו סלט תרד עם רוטב בוטנים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 94 קלוריות. המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ולקטו אובו משרת 8 . מתכון זה מ טעם הבית דורש חומץ יין לבן, תותים, שמן צמחי ותרד קרוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 59%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט ימי ראשון: סלט תרד תות עם רוטב פרגים פשוט + מתנת ספר בישול, סלט תרד עם רוטב סלט רימונים חם, ו רוטב סלט תרד מהפך.

הוראות

1
בבלנדר, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק. מסדרים תרד ותותים על צלחות סלט או קערות; מזלפים רוטב.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אחוזת ביאן נסידו שרדונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.