קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות86
מגזין

סלמון אפוי בנייר כסף

סלמון אפוי בנייר כסף
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלמון אפוי בנייר כסף יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 263 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, שאלוט, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: סלמון אפוי בנייר כסף, סלמון אפוי נרתיק לסכל, ו סלמון אפוי ואספרגוס בנייר כסף.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים סלמון עם 2 כפיות שמן זית, מלח ופלפל. מערבבים את העגבניות, שאלוט, 2 כפות שמן, מיץ לימון, אורגנו, טימין, מלח ופלפל בקערה בינונית כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
טימיןטימין
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים פילה סלמון, צד משומן למטה, על גבי גיליון של נייר. לעטוף את הקצוות של נייר כדי ליצור צורה ספירלית. כפית את תערובת העגבניות על הסלמון. מקפלים את הצדדים של רדיד על תערובת דגים ועגבניות, המכסה לחלוטין; לאטום את המנות סגורות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
עגבנייהעגבנייה
דגיםדגים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מניחים את חבילת נייר הכסף על תבנית אפייה גדולה וכבדה. חזור עד שכל הסלמון כבר עטוף בנפרד בנייר כסף והניח על תבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
אופים עד הסלמון הוא רק מבושל דרך, על 25 דקות. באמצעות מרית מתכת גדולה, להעביר את חבילות לסכל צלחות לשרת.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.