קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

סלמון בר שמיר מתובל

סלמון בר שמיר מתובל
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ואת כל 30 המנה העיקרית? סלמון בר שמיר מתובל יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. אם יש לכם מלח כשר, שמן canolan, זרעי שומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו שמיר-וכוסברה-פילה סלמון מתובל, פירות הדר קריביים סלמון בר מתובל, ו המבורגרים סלמון עם שמיר ואולד ביי (ולנצח בשווי של שנה של סלמון שנתפס בטבע!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת קטנה ולא מלוכלכת מעל חום בינוני, זרעי שומר טוסט, ערבוב מדי פעם, עד ריחני וצל כהה, 3 עד 5 דקות. שים זרעי שומר, מלח ופלפל במטחנת קפה או תבלינים נקיים לטחון עד הקרקע גס.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
קפהקפה
פלפלפלפל
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יש לשטוף פילה סלמון יבש טפיחה. אבק כל פילה בנדיבות עם תערובת תבלינים, ואז לשפשף אותו בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
יוצקים שמן על מגש פילה מעייל קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
4
מחממים מראש פחם או גז גריל בינוני (אתה יכול להחזיק את היד שלך 1 עד 2 ב. מעל הגריל רק 4 עד 5 שניות). לבשל סלמון, עור (חיצוני) הצדדים למעלה, 3 דקות (מכסה סגור על גריל גז). הפוך סלמון מעל ומבשלים 3 דקות, או עד לח ורק מעט ורוד במרכז (לחתוך כדי לבדוק).
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
תן לסלמון לנוח 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.